Tuesday, November 1, 2011

1.11.11

Sekejap jek dah masuk bulan november... Tak lama lagi disember pulak.. Pastu dah masuk tahun baru... Cepatnye masa berlalu.. Rasanya mcm banyak lagi benda yang aku belum capai utk thn ni...

Tarikh harini cantikkan? Nasib baik aku dah kawen, kalo tak kompem aku pilih harini jadi tarikh nikah..huahuahua... Hari jumaat ni aku akan balik kampung suami kat Terengganu utk sambut raya haji. Dah lama tak balik sana sbb suami aku mana ada cuti ujung minggu. Kalo cutipon kami balik segamat jek sbb mmg mak aku dgn mak die dok sana. Terengganu ni kampung atok die. Lagipun nak balik Terengganu taklehlah balik ujung minggu je sbb jauh. Penat tu! Last kami balik sana raya thn lepas... Kasyah pon baru 2 bulan lebih masa tu.. Sekarang Kasyah dah nak masuk 1 thn 5 bulan baru kami dpt balik sana lagi.. Takpelah balik sekala sekala lagi syok.. Selalu sgt boring..hehe

Memandangkan bulan ni kena renew insuran kete dgn roadtax maka aku mengishtiharkan bulan ni sebagai bulan paling sengkek sekali dlm thn ni..huhuhu... Kebetulan pulak aku terpaksa byr CC lebih sbb beli spec haritu... Bulan ni jugak aku nak gi kenduri kawan sebilik aku masa study kat UM dulu... So mmg bulan ni sengkek lah aku...haha. Takpe tinggal 3 minggu je lg sblm gaji.. tapi lepas gaji sengkek balik..hihihii...

Malas dah aku nak merapu...daaaaaaaa...

1 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh,samalah kt..bulan ni roadtax mampus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...