Friday, November 25, 2011

Aku akan pergi...

Aku akan pergi...ke mana? Aku sendiri tak pasti. Hanya mengikut langkah kaki. eh, tak! ikut mana kereta menghala pergi.. Ikut mana stereng nak membelok kanan atau kiri.

Sudah cukup penghinaan yang aku terima. Tak sanggup rasanya nak biarkan ia terus terjadi. Cukup2lah tu.

Maafkan aku atas semua kesalahanku. Jangan ditanya ke mana aku pergi. Jangan dicari aku yang hina ini.

Entah kenapa setitis pun air mataku tidak jatuh. Mungkin kerana aku redha. Mungkin juga kerana aku dah biasa. Biarlah. Namun aku tak nafikan, aku masih berbelah bahagi.

Biarlah. Biarkan aku pergi!

p/s: Lapor!

9 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

uit..nape ni kak oiii!!

Mamamya said...

cisss...sabo je anne ni tau...ingat kan merajuk ke apa tadik.... huu

AnneRaini said...

nusha:orang buat kite cm sampah..so baiklah pergi...

AnneRaini said...

mamamya:memang merajuk pun dan memang lapo..lum makan lagi ni...hehe

Mama Gee said...

jgnlah pergi...tp kalau nk pergi jugak..jgn lupa balik cepat... :)

wahida said...

napa ni dear? jgn sedih2...bykkan istighfar....

Qhaifa Nur said...

cedih dan pilu rasanya...banyakkan bersabor..

ieda said...

uikk kenapa nie my dear ! .. jgn merajuk ati lama2 .. x best :)

adarnadzmie said...

salam kenal....

singgah melawat...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...