Wednesday, November 30, 2011

Dah kembali

Rentetan daripada entry aku akan pergi tu...now aku dah balik dah. Aku pergi mana?hehe saspen beb. Aku balik kampung.. hahahaha... Semalam tak updet blog sbb busy dgn suratkabo berlambak nak baca. Hari ni baru de masa. Memanglah ada benda yang buat aku sentap kecewa haritu tp skrg dah okay dah. Even better than before kot.. Perlu ke aku cerita? tak perlu sbb tak semua benda nak kena bgtau kan..hehe

Balik kampung untuk attend kenduri kawan baik suami.. Yang tu nanti aku share gambar ye. itupun kalo aku rajinlah. Selain tu takde wat pape yang spesial pon.. Tapi aku dapat jumpa my bestfriend yang dok kat penang tu sbb die balik kampung.. Thanks to her sbb belikan aku coklat whittakers yang super sedap tu kat Langkawi..Memang patut diborong lagi kalo aku pergi langkawi nanti.. Nanti? eh, macam dah kompem je nak pergi lagi? haha. Ada orang dah janji nak bawa aku gi langkawi..hihihi. Aku tuntut tau.

Jom layan gambar Kasyah main air kat kampung haritu.. Kolamnye kecik jek tapi sampai 4 org nak masuk sama. Yang dah besar pon menyibuk gak..huhuhu.

Sekali sekala layan anak main air.. Macam aku bgtau sblm ni, dah lama Kasyah tak mandi kolam so kali ni bagi dia main puas2... Menangis ko aku angkat die dari kolam. Siap kena isi air sekali lagi sbb die dah mengamuk dah..huhuhu. anak..anak..

Cucu2 mak dan abah... yang ni lah yang disayang..yang ni jugaklah yang dilempang..hahahaha.

malas pulak nak membebel lebih2...kang kalo aku rajin aku update lg..skrg mau cau cin cau.. daaaaaaaa

p/s:nak layan tentang dhia.. siap download dlm phone sbb komp ofis tak leh main klip tu..huhuhu.. kemaruk!

7 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

owh,balik kg..sbr jela..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

amboi..layan citer ttg dhia gak ke? best ke citer tu? moon xpenah tgk pon..

Aida Azryn said...

hehe.. aida pun suka drama tentang dhia. aida geram giler dengan melly tu. dengki sangat dengan dhia.ntah hape2.. -___-

Qhaifa Nur said...

seronok balik kampung...
dhia, layan juga..

amiey lee said...

wahh balik kmpung rupanya..

heee bestt nye ada org nak bawa jalan2 g langkawi

AnneRaini said...

moon:bestlah citer tu..episod awal2 die agak boringlah tp skrg dah mantap...sukerrr

AnneRaini said...

aida:betullah geram dgn melly tu..muke tembok betul..tp lakonan die best.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...