Tuesday, November 15, 2011

Pantai Batu Buruk

Salam hari selasa yang boring ini..hahaha.. Semalam senyap sunyi blog aku. Bukan aku tak keje tapi malas lah. Sibuk dgn keje lain. Orang dah habis dah cerita pasal cuti raya haji aku baru terkedek2 nak citer.. slow betul.. Mentanglah2 naik kancil sekarang..hahaha.

Macam yang aku bagitau sebelum ni, aku balik kampung nenek suami kat Kuala Terengganu untuk sambut raya. So hari sabtu sebelum raya tu, memang agak bosanlah sbb xde benda nak buatkan. Suami akupun ajakla aku gi pantai batu buruk. Sajalah nak bawa Kasyah jalan2. Alih2 mak mertua dgn adik ipar akupun nak ikut gak sbb nak gi Mydin. Apa je yang ada kat sana kalau tak Mydin.hehe.

Sampai2 kat pantai terus nampak kuda2 ni... Excited Kasyah tapi die takut nak pegang..hehe. Lagipun die baru bangun tido. Aku kejtu je sbb tak nak die terlepas momen best kalo tido.

Ni sape yang excited ni? AKu tgk anak aku selemaber jek... Papa die yang sengih terlebih.hihihi

Ada gak kereta kuda tau. Cantik2 diorang hias kereta kuda ni. Feeling cam cinderellalah pulak. Aku nak gak naik tp laki aku tak kasi. Hampeh!

Sebabnye die lagi excited nak naik ATV ni. Sekali jek tanya haraga die RM18 seorang dewasa. Kanak2 aku lupa pulak. Die bukan kire satu ATV tu... So cam peliklah pulak kalo nak naik ni bertiga dgn Kasyah... Kalau kire satu ATV takpe gak..

Muke aku mesti ada... Bukti aku ada ditempat kejadian tau..

Kasyah pestime main pasir. Sebelum ni pernah gak bawa die gi pantai tapi masa tu die tak pandai jalan lagi...

Payah beno nak amik gambar si kecik ni tau sbb die sibuk nak tgk pasir..

Senyum....eh, kasyah tak nak senyum pon...

Hah yang ni baru senyum.... kan ensem.

Sebelum balik selitkan juga gambar pasangan merpati dua sejoli yang tak berapa nak berjoli lagi ni..hahaha

Lepas ni kami terus ke Mydin.. Pusing2 cari barang and terus balik. Ingat masa hari raya tu nak datang pantai lagi tapi nan hadooo sbb hujan kemain lebat petang tu...

daaaaa........

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernah smpai sana..

nmpk besh tgk kuda tu..lalal..

Qhaifa Nur said...

terengganu belum pernah sampai lagi...bestnya ada kete kuda kat pantai...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

pernah g situ... rasanya 10 thn yg lalu..haha

xpe..xpe.. coming soon akan g situ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...