Wednesday, November 9, 2011

Sudah pulang

Quick update jelah ye...

Aku dah balik dari kampung hari isnin tapi semalam terpaksa mc sbb aku batuk teruk...

Harini pun masih batuk dgn teruknye tp sbb mc sehari je maka kerjalah juga..

Sorylah pada opismate aku sbb terpaksa dengar aku batuk tak berhenti dari pagi tadi..

Gambar cuti2 time raya mmg ada tp lom transfer dalam laptop lg..

Lambat lagilah tu jawabnya..hehe

Okaylah.. Jumpa lagi.. Doakan batuk aku ni cepat sembuh..

daaaaaaaa....

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo..cpt sembuh yer kak..

Mamamya said...

anne bykkan minum air masak yer....mudah2an cpt baik sbb mmg sungguh x selesa bila batuk ni...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

jgn lupa minum ubat batuk ye.. dan jgn minum air sejuk... banyak2 minum air suam.. smga cepat sembuh ya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...