Tuesday, November 15, 2011

Tempe goreng

Petang-petang macam ni memang sedap layan pisang goreng ke keledek goreng ke takpun tempe goreng...Huish mabeles...

Petang semalam balik keje aku terus godek tepung rangup nak buat tempe goreng. Alkisahnya aku lapo bebeno sbb perut dah masuk angin. nak masak ntah pukul berapa baru siap. Terus aku terfikir buat minum petanglah walaupun dah pukul 6 masa tu..hehehe

Presenting the delicious tempe goreng in century... Wah giler membohongkan tempe tersedap di abad ini konon.. Tapikan serius memang sedap sbb aku guna tepung rangup yang memang khas untuk goreng pisang and what so ever tu.. Lepas tu buat pulak sambal kicap yang pedas betul2 menambahkan selera uolsss..

So semalam aku melantak ini jelah. Lepas tu buat maggi goreng yang pedas meletop tu sambil makan dgn tempe goreng.. Kenyang jugak. Burpp..Alhamdulillah..hehehe

Korang suka tak tempe goreng?

p/s:tengah sibuk memfollow mereka2 yang follow aku..tp ada jugak yang takde link... Kalo aku belum follow boleh remind aku kat shoutmix tu ye..

8 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sy suka tempe!!

nyum2..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

owhhh sedapnyer kalo dapat makan tempe goreng petang2 ni kan..hehe :)

Mamamya said...

akak peminat tegar tempe!! org jawa lah katakan...heehehee...

p/s: batuk dah baik ke anne?

ainnoraini said...

Suke...suke sangat mkn tempe...anak2 kak ain pun suke jugak ikut mak dia la tuu...

FiZ said...

huhuhu..sy xblh mkn tempe...xtau kenapa...tp dah banyak kali cuba...xlalu pun..

@izY@N said...

saje je ko kan anne..promote tempe kat aku..dengan sambal kicap plak tu...meleleh siut....sedapppp

AnneRaini said...

muzai:aku tak berniat nak buat ko ngences..hahahha

AnneRaini said...

mamamya: dah baik batuk sy kak..cume tinggal sikit2 jek.. Sekali sekala batuk jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...