Thursday, November 10, 2011

Tiba-tiba...

Tiba-tiba rasa sejuk..Haih dah mula dah simptom nak demam datang balik. Semalam dah berjaya menghalau ia dari terus membelenggu diri.. Apakah hari ini mampu untukku menghalaunye lagi?

Dah beberapa hari blog tak berupdate. Gambar kemana, cerita kemana... Masa bergambar semangat nak cerita semua. Nak kongsi suka dan duka. Dah masuk kerja ditimpa bala pula. Kompem lambat lagi baru aku cerita. Nak kembalikan mood bukan semudah disangka. Hailah batuk, bila kau nak pergi ni? Sakit dada aku menahan perit. Tapi tetap kena redha sbb bila sakit ni, menghapus dosa-dosa kecil. Insyaallah.

Malam tadi berselimut bagai duduk di kutub. Sejuk sampai ke tulang walaupun kipas tak berbuka. Nasib baiklah pagi ni rasa sihat untuk teruskan pekerjaan. Kalau tak cipta rekod aku habiskan mc tahun ni.

Pada yang singgah blog aku ni, terima kasih banyak2. Kalau aku tak balas tu, bukan sebab tak suka tapi sebab tak berdaya. Jengah juga cume tiada kata. Salam sayang semua...

daaaaa.....

p/s: bila batuk ni semua pun tak selera. Makan pun muntah. Kesian aku...Jangan demam balik sudah...huhuhuhu

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..ciannya sis daku ni..

Mamamya said...

alahai...siannya anne,bila anne demam ni terus t'ingat kat kasyah la pulak...harap2 dia ok n sakit ni x berjangkit kat dia nnti... anne jgn lupa makan ubat n bykkan rehat.

Mama Gee said...

semoga anne cepat baik...esok cuti..leh rehat2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...