Friday, December 16, 2011

Berehat di rumah

Rentetan daripada entry semalam, yang aku dok sibuk sejuk tu, petang tu aku demam. Demam masa kat opis lagi. So balik semalam terpaksa drive dalam keadaan menggigil kedemaman.. Mencabar sungguh. Kebetulan pulak ada kete b##i yang hampir melanggar aku and aku terpaksa brek emergency... Hadoila memang hangin betul... Alhamdulillah sampai gak aku kat rumah..

Kat rumah aku terus berselimut dan makan ubat. Kurang sikit panas badan aku tp harini tak pergi keje sbb pagi tadi demam lagi...huhuhu... Tapi skrg ni dah start berpelun. Hopefully terus eloklah ye... Tak bestlah demam2 ni...

Okaylah malas nak membebel lagi.. kepala berat nak ngadap laptop lelama...daaaaaaaaaaaa

p/s:Nak makan popcorn GSC..sedap!

1 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga cpt sihat yer kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...