Friday, December 9, 2011

FACON Education Fair 2011

FACON Education fair kembali lagi.. Aktiviti wajib aku tetiap tahun sejak tahun 2008. Aku akan berada di sini hari ahad di booth Embassy of Japan.. Kalau korang pergi sini, tegur2lah aku.. Tapi biasanya aku malu nak layan..hahaha poyo!


Eh lupa nak bagitau, Education fair ni berlangsung kat PWTC dari jam 12 tgh hingga 6 ptg. Sabtu dan ahad 10-11 december. Tapi aku takde kat sana hari sabtu. Cume ada hari ahad je. Bergilir dgn kawan aku. Peringatan, kami cuma provide info tentang scholarship saja ye.. lain2 tadak.

p/s:tak tahu nak pergi bawa kete ke naik lrt jek.. Kalau nak naik lrt still kena bawa kete smpi sg. besi..huhuhu.. males!

2 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

awat tak bw mai ipoh..aish..

AnneRaini said...

akak rasa area utara adalah facon education fair ni...cer google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...