Thursday, December 8, 2011

Helloooooo.......

Kejadian malam hari selasa yang lepas...Gelak aku tengok aksi si Kasyah masa ni. Die sibuk sangat nak bercakap dalam telefon. So akupun terus dial nombor tepon rumah mak aku.. Membebellah Kasyah berborak dgn tokmak dan atoknye. Kelakar dengar Kasyah beria berborak tapi sebutir haram aku tak faham apa die cakap. Tokmak dgn atok pon layankan jelah walaopun tak faham jugak.. Sekali dengar dah macam cakap Jerman dah..hahahaha....

Hello..atok buat ape...Adik dah makan dah... Agaknya itulah yang die cakap dgn atoknye. Asik2 sebut "tok". Suke atok die dengor.. Makin geramlah orang tua tu dgn cucu die ni..hihihi

Lepas habis je cakap dgn atok dan tokmak, die still xnak lepaskan tepon tu. Terpaksa aku cabut wayar tepon sbb die suke2 tekan nombor. Kang tercall sape2 kang, tak memasal bil melambung...

Lepas tu die layan berborak sorang kat tepon. Kejap2 kang die marah2.. Kejap2 kang die sengih... Siap aku tanya die tgh marah pekerja die ke? Konon2 die bos..hahaha

Walopon tgh cakap guna tepon rumah, handphone tetap tak lepas kooooo......

Boleh tahan lama jugak die bercakap ni.. Tak penat agaknye mulut die membebel je... Aku perasan skrg Kasyah memang kuat membebel. Apa aku sebut sume nak ikut.. Kalau aku bersin pon die ikut gak...huhuhu. takleh cakap bukan2 depan die.. Harus die follow jugak kang...

daaaaaaaaa....

p/s: Gelahat anak2 memang betul2 menghiburkan hati tapi kalau dtg perangai nakal die, rasa nak cubit2 jek si kecik tu..hilang sabar!

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dia mmbebel ikut mak dia tu..haha..

comel ar kasyah ni..handsome boy!

rara pinkmafia said...

hehehehe tu belum dpt hp ag tu.hehehe

AnneRaini said...

nusha: ooo nak kate akak mulut murailah tu..tak sesuai tau...

AnneRaini said...

rara:hp mama dgn papa die pon dah mcm hp die dah..susah nak ckp skrg sbb die sibuk nak pegang sama...

Mamamya said...

anak2 mmg penghibur hati anne...kdg2 nak marah blh jd t'gelak dgn ragam dia org ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...