Thursday, December 29, 2011

Imam muda Kasyah

Amin..kalau betul Kasyah jadi imam muda..hehe.. Sebenarnya saja je nak tayang gambar Kasyah pakai kopiah papa masa kat dalam kete on the way nak pergi pasar malam. Kopiah tu memang ada dalam kete sbb suami ku guna pergi solat Jumaat. Kasyah ni kalau dipakaikan apa je kat kepala mesti nak cabut tapi kalau kite puji cakap die hensem ke, lawa ke barulah die biarkan je sambil senyum2 bajet comel...hahaha.. Ikut perangai sapalah persan ni...hikhikhik

Comelnye anak mama ni.. Geram mama tau! Rasa nak peluk2 cium2 je tau.





itu saja..hehe

p/s: balik kampung haritu terserempak dgn imam muda Nazrul.. Dah namanya sekampung, haruslah terjumpekan...

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

amiinn..

moga2 kasyah jd imam muda ea..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

comelnyerr dia tayang gigi

adyna said...

kalu anak2 kite pakai ape pun nampak comel kan :)

Cikpuan rara said...

heheheeh comels je kan =)

wahida said...

cute giler!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...