Saturday, December 24, 2011

Jom balik kampung..

Rugi..rugi..patutnya malam tadi dah boleh sampai kampung dan harini da boleh bersantai2 di rumah mak tapi nampaknya aku bersantai2 kat rumah ku sendiri... Huhuhu bosan tau. Terpaksa menunggu suamiku habis kelas petang ni dan barulah gerak balik ke kampung. Dah rugi satu hari satu malam di situ..

Esok pulak majlis kawen sepupu aku. Rumahnya tak jauh sebab pakcik aku dok sefelda dgn aku. So esok memang menyibukkan diri kat kenduri kawen yolah.. Tapi rasanya aku sibuk melayan kasyah ler apa lagi... Harapan lah aku menolong sangat. Tolong tengok jelah jawabnya..

Takde apa nak cerita selain dok menunggu nak balik kampung je... lain2 kalilah sambung ye...daaaaa...

p/s: Nak shopping!

2 Magic Words:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

rugi...rugi...

syok dapat balik kg awal2...hehehhehe

Mama Gee said...

sambung cutilah kasi lama sket kt kpg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...