Tuesday, December 20, 2011

Kek Besday untuk Mak

Hello semua... haih, lamanya tak hapdet blog. Bile nak mula balik rasa lain pulak... Biasalah status blogger sendu yang disandang memang buat kite jadi malas gini..hihihi... Agak lama jugak aku demam haritu. Khamis malam tu aku makan ubat dan terus berselubung tp pagi Jumaat tu demam balik... Petang ok dah tapi pagi sabtu tu demam balik...tghari okay pastu petang tu demam balik...gitulah ulang2 sampai ahad malam...hadouilah..terganngu perjalanan aku tau.. Kesian aku.. tapi dalam demam2 pon sempat gak aku pergi ikut rombongan kawen sepupu aku haritu.. Insyaallah majlis rumah pakcik aku hari ahad ni...

Ingat tak aku bagitau minggu lepas besday mak aku? Petang tu balik keje terus singgah kedai kek beli kek kecik untuk mak. Kedai kek tak jauh pun. Bawah rumah je.. Jadilah. Itupun aku tau mak aku dah rasa best sgt dah tu walupun die bukan makan sangat kek tu.. Cuit2 je..

Inilah keknye.. Kek strawbery.. Comel jek...rugi pulak anak2 sedara aku takde sbb diorg tu memang hantu kek...

Mak aku potong kek. Kena paksa posing dgn aku.. Terus die masuk bilik siap2 pakai tudung sbb die tahu aku nak pedajalkan gambo die untuk tontonan umum..hihihihi....

Itu jelah serba sedikit cerita sambutan kecil besday mak aku...

4 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik kek tu..comel n nmpk sedap!!

wahida said...

biar sambutan kecil tak pe, janji ingatan tu yg penting...

Aida Azryn said...

Happy birthday aunty!!! ;D

Mama Gee said...

selamat hari lahir makcik... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...