Wednesday, December 28, 2011

Lagi-lagi makan

Semalam citer makan, harini pon citer makan jugak.. Dah kitekan makan hari2.. Betul tak? Murah rezeki aku. 2 hari ade orang belanja lunch. Semalam makan western harini kite makan Japanese food pulak. Pilihannya, tentulah Kirishima sbb dekat boleh jalan kaki jek.

Menu pilihan aku hari ini, Udon, Soba and Sushi set Rm28. Saje jek aik set ni sbb set ni takde nasi. Kalo makan nasi kang kenyang sangat pulak. Makan ni pun dah super kenyang dah aku. Thank pada education caunselor kat opis aku ni sbb belanja makan.. Ala2 bonenkai la ni.. Insyallah tahun baru nanti bos pulak nak belajan shinnenkai.. huhuhu makan free lagi...

p/s: Esok sapa pulak nak belanja aku? Boleh emel aku ye..hahaha

8 Magic Words:

Cikpuan rara said...

aiyak,xreti mkn makanan cm ni.

adyna said...

rezeki jgn ditolak.. makan jer hehehe

AnneRaini said...

cik puan rara...belum cuba belum tahu..dah cuba pasti nak lagi...sedap tau

AnneRaini said...

adyna.betul tu orang nak belanja kite bedal je

Aida Azryn said...

aida xbiasa lagi makan tu. sodap eh? huhu.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..mnyelerakan..

Mama Gee said...

cer belanja akak makan anne......... ;)

AnneRaini said...

aida:sodap sgt dik oiii...

nusha: kan...

kak gee:tunggu sy kaya sikit sy belanja..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...