Tuesday, December 27, 2011

Makan lagi..

Ini entry tak bergambar sbb segan nak amik..Cerita jelah eh. Tadi bos belanja aku makan. Syok woo sbb last bos belanja makan bulan 7 sebelum pose sbb bos lama aku balik.. Sekarang ni bos baru so ni pestime bos baru belanja..

Mula2 plan nak makan kat Ben's KLCC tapi bile kami sampai sana tadi tengok orang beratur nak masuk Ben's. Takkan kami nak beratur gak sbb kitorang lunch sejam jek so tukar plan gi makan kat Dome. Aku amik spicy chicken and mushroom pasta.. Boleh tahan sedap. Ada rasa carbonara sikit sbb kuah die creamy.. Eh, sedaplah. Kawan aku amik bolognise tapi kurang mengancam. Bos aku pulak makan nasi lemak. Die adalah seorang orang Jepun yang suka makan pedas... Haha jarang orang jepun suka pedas ni..

Sekarang ni mata dah ngantuk sbb perut dah kenyang. Petang ni nak gi Jusco Balakong sbb hari ni ada J card menber's day.. Saje nak menjengahwalopon takde plan nak beli pape tapi mungkin nak cari baju utk Kasyah and cadar untuk aku..hihihi..

Okaylah..mau sambung melayan ngantuk..hihihi daaaaa

2 Magic Words:

Mama Gee said...

teringin nk makan pavlova kat ben's tu...tp ntah bilalah nk deting2 ke sana :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alamak xde pic makanan.. xterliur arr camnie.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...