Monday, December 5, 2011

Saya takkan makan hari ni kerana........

hari ini saya puasa daaaa.....Puasa hari ni sebab meneman sang suami yang mahu berpuasa sempena hari Asyura esok. So hari ini adalah hari Tasu'a maka harini dan esok insyallah aku akan puasa. Nak tahu kelebihan puasa pada 10 muharam ni boleh klik sini. Walaupun ini ajakan suami tapi bagus gak sbb sama2 dapat fadhilatnya..hehe

Cuma yang tak bestnye aku tak bangun sahur pun pagi tadi.. Dahla malam tadi pon aku tak makan malam.. Last makan pon petang kol 3.30. Akibatnya aku terasa agak kelaparan sekarang ni weh. Di tambah lagi dgn aktiviti "pembuangan" yang berlaku telah menguatkan lagi rasa lapar ini.huhu.

Takpelah, dugaan kecik je tu. Mana tau berat aku turun 2 kg hari ni (memang membohong).

p/s:Perut lapar, mata lak pedih dan merah, pastu ngantuk dan pening kepala.. memang cukup pakej hari ni...

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt berpuasa yer kak..

Mama Gee said...

huhuhu terlepas pandang tarikh ni...
tp esok sempat lg kan nk poser...

Mamamya said...

hari ni sahur x anne?

wahida said...

selamat berpuasa dear...

AnneRaini said...

mamamya:harini sahur kak..roti sekeping. jadi ler drpd takde...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...