Tuesday, December 13, 2011

Selamat Panjang Umur Mak!

Happy Besday Mak!

Harini hari jadi mak kite. Kite suke sebab hari ni mak kite ade kat rumah kite. Seronoklah boleh sambut besday mak kite sama-sama. Selalunye kite just call dan wish saje. Hadiah? Belum decide nak bagi apa. Bawa gi jalan2 je kot. Tapi mungkin nak belikan kek kecik je untuk mak kite petang ni. Mak kite tak suke kek moden ni. Bahulu suke ler..hehe

Selamat hari jadi mak. Semoga mak terus sihat dan kuat. Semoga Allah panjangkan umur mak untuk tengok anak mak ni jadi orang yang berjaya. Akak nak jadi "Dr" so mak kena tengok akak dapat "dr" tu. Insyaallah. Sayang Mak!

Kite dan mak kite.. Sama tak muka kite?????

daaaaaaa...

p/s:takde ps :p

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hari lhir mkck!!

moga pnjg umur dimurahkan lg rezeki ea..

gadisBunga said...

happy birthday makcik! :)

adarnadzmie said...

selamat hari lahir untuk makcik... moga sihat2 hendaknya...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hpy birthday makcik :)

Mama Gee said...

happy buffday makcik..
semoga makcik sehat dan happy selalu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...