Friday, December 9, 2011

Yeay..yeay..mak kite datang..

*Lompat-lompat sambil sambung jerit yeay yeay*..

Insyaallah petang ni mak aku datang rumah aku.. Sukenyer.. Mak datang dengan abang aku naik bas. Bukannya apa sbb hari ahad aku kena keje (education fair le tu) terpaksalah import mak kejap untuk jaga Kasyah. Biasalah tu, mestilah atok berkorban untuk cucu ye dak?

Since esok mak ada kat rumah bolehlah buat nasi lemak. Berkurun dah tak makan nasi lemak. Haruslah buat jugak esok.. Kalau jadi, aku publish ler. Kalau takde tu maknanya nan hado ler tu..hihihi..

p/s:kalau mak ada rumah aku sentiasa bersih walaupun pada hari biasa..hikhikhik

4 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

bkn main syiok ea mak mai..suke3!!

Dalila Hamid said...

seronok kan klau mak dtg rumah...

Mama Gee said...

yey eyyyy!
tumpang seronok..heeh
dpt rs air tgn mak..terbaikk kan...
huhu rindu plak kt mak!

diana said...

kalau makan nasik lemak malam2 sedap la..tak sama macam pagi..hehehhe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...