Wednesday, January 18, 2012

Entry penghilang bosan

Hadui tajuk takleh blah betul..hikhikhik.. Tapi memangpon aku tengah bosan (banyaklah ko punye bosan, habis translation yang baru bos email tu bende?????) Ni kes malas nak buat kerja la ni. Kenalah regang2kan dulu otak (ade ke orang regang otak??? Lantak!). Asik buat keje pon bosan gak. Betul tak?

Tadi bos aku buat lawak sengal. haha. Eh taklah bukan die buat lawak tapi aku yang rasa lawak. Die sebenarnya nak bagi aku arahan tapi dek kerana penggunaan words English die agak limited so setiap kali cakap je die berhenti sbb die tak tahu nak guna perkataan apa. Aku mula2 sengih je setiap kali die berhenti tu tapi bile die sendiri yang gelak sbb die dah tak tahu nak cakap apa, akupun tergelak sama. hakhakhak. So terpaksalah kawan sebelah aku ni jadi translator die. Lawak, lawak. (pergh baik punye aku mengutuk bos). Tapi bos baru aku ni bagus. Die tak tahu die tanya sampai die faham. Kadang2 tu hangin gak sbb dah banyak kali explain pon die blur je tapi sabar jelah. Diekan bos. Yang bestnye die tak kacau keje aku. Asal keje aku siap die okay jek. Takdelah setiap sejam tanya progres keje aku dah siap ke belum.

Sekarang ni tengah berdebar nak tunggu bulan 3. Naik ke tak gaji aku. Jangan jadi cam tahun lepas sudah. Sampai demam2 aku, stress punye pasal. Hopefully tahun ni adalah berita gembira untuk aku.

daaaa.... Sekian saja entry sengal daripada aku.. :p

p/s:sebenarnye aku nak cerita pasal makanan lagi tapi takut korang boring pulak. Esok jelah

7 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh2..sbr jelah aka ni..gelak2..hikhik..

wahida said...

woi...tak baik tau gelakkan bos...ekekekek...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

bos tu org negara mana?

AnneRaini said...

moon:bos org jepun.

Qhaifa Nur said...

bos orang jepun..dasyat tu

moga dapat naik gaji..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ooo org jepun ke..patut laa cam xbape teror BI.. hmm org jepun mmg utamakan bahasa sendiri.. sbb tu bhs inggeris mereka kureng.. kan..kan..

AnneRaini said...

moon:bile keje dgn org jepun ni terasa mcm kite ni terer bebeno ckp omputih.haha

cube keje dgn omputih mau mengagau nak ckp..kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...