Wednesday, January 4, 2012

Lagu dan anda

Korang suka dengar lagu? Suka nyanyi lagu? Suka cipta lagu? Suka sumbangkan lagu? Aku rasa semua orang suka lagu. Cume genrenya saja yang berbeza. Ada orang suka pop, ada orang suka jazz, ada orang suka rock, ada yang suka nasyid dan macam2 genre lagu lagi. Kalau dah suka lagu tu mesti akan ada lagu yang dekat dengan kite kan? Maksud aku lagu yang mewakili diri kite or lagu yang menjadi kegemaran mahupun lagu yang meninggalkan kenangan...

Aku tak pernah bagitau sesiapa pasal ni tapi hari ni aku dengan beraninya nak share satu lagu yang buat aku tak keruan. Yang boleh buat fikiran aku menerawang. Tapi itu dululah, sekarang ni kalau dengar tu setakat ingat jelah. Even suami akupun tak tahu pasal ni.. Kire berani matilah aku nak citer ni...

Apa lagunya? Lagu RATUKU dari AWIE. Lagu ni... sesuatulah.. Memang nostalgia... Senang citer lagu ni aku suka.. (Eh, apasal tetiba jari aku macam ketar nak menulis ni????) Sorilah guys, tetiba aku rasa aku tak mampu nak cerita kenapa lagu ni "nostalgia" bagi aku... Serius tak mampu...

p/s: Korang ada lagu tak???

4 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

imbau kengn la ni ea..

Qhaifa Nur said...

hubby tuju lagu wings kat saya tapi dah lupa tajuknya...

Mama Gee said...

lg yg ada sesuatu buat saya ialah lagu Oh la la dr KRU...HAHAA
jgn le gelak....

AnneRaini said...

kak gee, mula2 sy tak gelak tapi bile kak gee kata jgn gelak terus nak gelak..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...