Tuesday, January 31, 2012

Lunch at Ben's Pavillion

Rezeki..rezeki... Apa orang kata rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari... So bile semalam bos kata nak belanja makan hari ni, maka dengan confidentnye aku tidak menolak malah menyeringai suka...hahhaha...

Kenapa bos belanja? Sebab die kata nak bawa kami (die punye assistant ni) naik die punye volvo..hahaha best tak alasan tu? siyes weh, die kate sbb yang sblm ni die tak bawa volvo gi keje so kami gi makan naik myvi jek. tu yang die janji nak gi makan lagi naik volvo pulak.. Mesti korang tertanya kenapa aku dgn ofismate aku beria nak naik volvo die? Sebab kete volvo die canggih dan best giler...Kalau aku keje 30 tahun pun belum tentu mampu nak beli volvo cam die..huhuhu

Kami pilih untuk makan kat Ben's restoren kat Pavillion. Environment die memang cozy cume servis die agak lambat hari ni. Mungkin jugak sbb orang ramai kot. Jom cekidaut aku makan apa kat sana. This time aku amik gambar sbb bos baru aku ni sempoi sikit so takdelah segan sgt aku nak klik2..hikhikhik.

Suasana dalam Ben's. restaurant ni terletak kat level 6. Selevel dengan Tokyo street.

The menu. Ha, yang ni aku kurang berkenan sbb takde gambar. Susah nak bayangkan apa makanan tu kalau tengok tulisan je.

Ofismate aku punye latte. Die ni kalau gi makan mana2 pun latte jugak yang dimintaknye...Suke bebeno dgn latte ni.

Aku punye caramel milkshake. Sedap gilos. Aku dahlah peminat tegar caramel. APa2 benda yang berkaramel memang aku suke je...

My menu fo today... Crispy soft shell crab tortilla with salad and 4 colours chips. Bolehlah tahan sedap cume aku rasa die terlebih goreng crab tu sbb ada rasa pahit sbb hangus..huhuhu

Spagetti carbonara yang sgt tempting. Tengok pon boleh terliur. Ni menu pilihan bos aku.. Ha, kan aku selamber jek gi amik gambar makanan die..hihihi..

Menu ofismate aku, creamy tomato spagetti. Sungguh bercreamy sekali.

Last sekali haruslah muka orang ceria yang tak menolak rezeki free di tengahari.. Haruslah lepas ni kecek2 bos mintak belanja lagi..Bos baikkan???? *wink*wink* (bos aku gelak jek tengok aku menggedik amik gambar...hiks)

p/s:aku cakap nak pinjam kete bos esok pastu bos ckp sewa RM500..hahaha terus aku kata thanks but no thanks..huhuhu

6 Magic Words:

wahida said...

carbonara tu memanggil aku weh...

AnneRaini said...

wahida:carbonara die memang terbaik nok..sedap gilosss

Cikpuan rara said...

tortilla tu sedap nya.

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi2..jeles ni..

Mama Gee said...

omak aiiiiii...soddddaaapppp nyeeee

Ein said...

Baru nak pergi malam ni... I hope its worth it :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...