Friday, January 20, 2012

Mood cuti-cuti

Hari ni last keje sebelum cuti 4 hari. Seronotnyer... Alah sume orang pon cutikan, yang ko jakun sanagt apasal??? heheh.

Apa plan cuti aku? Erm balik kampung jelah. Actually aku ingat nak jalan2 ke Penang tapi kewangan tak mengizinkan pulak. Lagipun jalan2 tengok tanpa membeli ni buat aku sesak dada lah..hahaha. Kalau dah jalan mesti kena beli ye dak? At least FM ke t-shirt ke. Dah tu kalau ke Penang mesti nak kena borong jeruk. Takkan aku nak tengok je (perghkan alasan). So terpaksalah batalkan niat suci murni aku nak gi jalan2 Penang sambil melawat 2 my very best friends. Sory Shaz and Izan. Lain kalilah ye. Tapi mana tahu cuti sempena maulidur rasul dgn taipusam nanti aku boleh ke sana.. (jangan mengharap ye).

Petang ni aku akan balik kampung aku. Kat mana lagi kalau bukan Segamat, Johor. Setakat ni takde plan nak kemana2. Duduk rumah saja. Tapi mungkin boleh ajak family aku pergi mandi manda kat gunung ledang ke....Erm tengoklah camne.

Sekarang ni tengah busy buat translation. Yang semalam dah siap tapi petang tu bos besar bagi yang lain pulak. Terpaksa pulun siapkan hari ni jugak. Huhu tu yang aktiviti blogwalkingku agak sendu.. huhuhu..

okaylah. Malas nak merapu. Mood nak cuti je ni.

daaaaaaa...

p/s: Cepatlah kul 4.30

7 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

berhati2 yer kak..

Mama Gee said...

betul tu...kalau agak2 duit tak berapa nk byk tu..duk umah jelah diam2...atau gi lah ke tempat yg tak berapa nk guna duit sgt...heheeh

selamaty bercuti ya...

AnneRaini said...

yui:thanks ye

kak gee:jalan takde duit sakit hati..kihkihkih

Qhaifa Nur said...

sapa yg x suka balik kg...
kewangan kena tengok gak...

selamat bercuti yek kita..

ainnoraini said...

selamat bercuti ye..berhati ketika memandu..

tak balik kg la..mak mertua ada kat sini dan mak kakain ada kat sabah la pulak jln2 kat sana...

L said...

jauhnya balik akak.. huuu..=) kirim salam parent k. huhu

jom renung2 sebentar..
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

ketikketok said...

Another wonders of the world Gallery Microfungus House of Magic Potions Tanah Rata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...