Thursday, February 2, 2012

Khamis yang spontan bile....

..aku cuti harini..yeay...

memang spontan habis sbb tibe2 malam tadi aku diserang selesema yang agak teruk ditambah dengan badan yang sakit sampai sengal tangan ni..So pagi tadi aku terus decide untuk cuti sbb tak larat sungguh rasanya badan ni...

Sempat jugak aku bukak laptop ni sbb Kasyah tido.. Kalau die tak tido jangan harap ler aku nak berblog bagai ni. hehe.. Mesti korang sibuk nak tahu pasal percutian aku semalam kan? ceh, cuti lah sgt. Well, overall seronoklah tapi penat giler sbb Kasyah terpaksa aku dukung dek kerana ramai sangat orang nak tengok Doraemon. Tu end up badan aku sakit2 ni. Pasal Doraemon world tu nantilah aku citer. Gambar tak transfer lagi.

okaylah, aku nak baring2 kejap sementara Kasyah tido ni. Lepas ni nak kemas umah. nanti ada masa aku update lagi ye....daaaaaaaaaaaaaa.....

p/s:kalo esok aku terus sambung cuti okay tak? hikhikhik

4 Magic Words:

adarnadzmie said...

khamis yg syahduuu...huahua

Qhaifa Nur said...

bestnya dapat sambung cuti...

Doraemon...tak sabar nih...

Mama Gee said...

akak vote for...sambung!
sambung jgn tak sambung...hehee

cepat sembuh ya!

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..mc ea..hihi..tke cre k akk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...