Friday, February 10, 2012

Obses

Topik hot fm pagi tadi pasal obses so akupun teringat akan keobsessan aku masa sekolah-sekolah dulu.. Masa tu memang minat giler dengan Sailormoon (tu sebab ada gambar sailormoon kat blog aku..ngehngehngeh). Tak boleh miss okay tengok Sailormoon. Lepas feeling perasan dengan Mamoru (hero). Sampaikan kalau boleh nak cari pakwe mcm mamoru..adui, gile bebeno.. Nasib baiklah lepas tu sedar diri... Tapi aku masih minat sailormoon sampai skrg. Cume takler terlalu obses. Kang kalau aku keluar rumah pakai baju sailormoon kang, polis kejar aku pulak sbb ingat aku gila..hahaha.. CD citer sailormoon memang aku ada dari season 1 sampai final season. Cari okay satu KL koleksi citer sailormonn tu.. :p

Lepas tu masa tingkatan 6 aku start suka warna pepel (purple). Semua barang nak pepel. Pen pepel, kasut pepel, jam pepel, spender dgn bra pon nak pepel jugak. Senang citer pepel sepepel pepelnye lah...Sampailah aku masuk U aku masih obses dgn pepel... Masa tu sesapa nak bagi aku hadiah, selalunya kale pepel. And my best boyfriend masa tu (bukan kekasih tp kawan baik), belikan aku teddy bear pepel as my besday gift. Masih simpan sampai sekarang and aku bagi teddy bear tu nama "purple". Suweet kan aku??? :p. Yang lagi menunjukkan memang masa tu aku obses pepel, aku nak beli kamera digital pon aku nak warna pepel. Sanggup cari satu Kl nak gak lamera pepel tu. Kedai A takde stok, gi tanya kedai B sampailah aku jumpe...

Tapi itu semua dulu. Walaupun aku masih minat pepel dan sailormoon sampai sekarang tapi aku taklah obses lagi. Kalau ada memang aku suke tapi kalau takdepon aku okay jek...

korang obses apa???

p/s:naik gaji ciput..mencikkk..besar lagi gaji kerani dari gaji aku yg ada degree...sedih!

7 Magic Words:

Qhaifa Nur said...

tak terlalu obses...biasa je

best dapat naik gaji walau cipuk...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

obses ngan spongebob kot...tp xlaa obses sgt..biasa2 jerkk..

ok laa tu naik sket..dari xnaik2 kan.. hehe

Mamamya said...

akak kat u dulu obses dgn tweety...heehehee..klako plak klu ingat2 balik... tp comel je kan tweety tu.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

obses pada erm..apa ea..huhu.

LYAfrina said...

hehe..sy obses dgn kamera..mmg sejak dr dulu lagi..

kolo cerita.. dh x ingat...

Mama Gee said...

huioooo betul obses tu...
mama obses apa ek... kek kot..
pantang tgk....dan asek nk makan kek..hishhh

AnneRaini said...

kak ge: wah , kalau sy obses makan kek, haruslah sy dah gemuk mcm syanie..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...