Tuesday, February 28, 2012

Tragedi hujung minggu

Selain daripada tragedi yusry kahwin tu (tragedi keee??), ada satu lagi tragedi berlaku... Masa ni aku tinggal berdua je dgn Kasyah sbb suami aku dah pergi kelas. Biasalah hujung minggukan hari mengemas rumah.. So akupun masukler dapur nak basuh pinggan2 semua tu... Kasyah pulak aku bukakkan Boboiboy.. Eh, elok pulak si bujang aku ni main sensorang..Selalu tu merengek jek nak ngekor kemana aku pergi...

Dah siap basuh pinggan akupun jengah ler ape benda si bujang ni buat.. Senyap jek..

Hambek kau...baik punye die main lipstick aku siap masukkan tgn yg penuh berlipstik tu dlm mulut...huwarghhhhh.. rasa nak menangis okay.. Bukan sbb lipstick aku punah tp sbb habis baju dgn sofa dgn bantal dgn lantai dah kena lipstik...tak memasal nak kena ngemas balik...Tengokler muka budak tak bersalah tu...Comel tak?

Lipstick aku yang dah punah... Cemana die dpt lipstik ni sbb die pepandai amik dlm handbag aku.. Die memang tak pandai pusing lipstik tu tp boleh pulak die gi jolok lubang lipstik ni...haduilah....

p/s:gituler ragam anak....nak marah pon dah tak terkata dah...janji ko bahagia sudah..hahaha

10 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,dia trgin la tu..

ytekecik said...

tuuu dia....

LYAfrina said...

aduhh... kasya pakai lipstik ibu..nmpkanyer kena beli lipstik baru la.. aritu lya kna gak skali.. tp asya g conteng dinding dgn lipstick..

Nurul Nadia said...

sama laa kak..saya pun penah jadi camtu..lipstik feveret saya plak tu..nak nangis pun ada..saya geram..babab anak saya tu..cian dia..hhehee..

tu laa bdk2 skang ni laju sangat..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

heheh dia geram tu.. nengok mama dia selalu pakai.. dia pon test laa ..hahaha

Qhaifa Nur said...

habis dah lipstik mama...kena beli baru..

MUMMYIZZ said...

betullar janji korang bahagia,buatlah apa pun, cam sy baru beli eyeshadow,kekunun nak belajar solek2 sikit,dtg bebudak ni g jatuhkan atas lantai,habis hancur berderai... lantak ko lar nak janji bahagia...huhu

mrs adam said...

haha.ni betul2 tragedi weekend ni.muka kasyah tak rasa bersalah pun.relax je.hehe

ainnoraini said...

hihihi..mcm tu ragam bila anak nk membesar..kakain dulu2 pun mcm tu jugak...mcm2 benda dibuatnya...

nanakimie said...

hehe..comot2 pun tetap comel:)

ibu nengok nak marah pun tak jadi kan kasyah,hee....gud boy la kasyah^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...