Saturday, March 31, 2012

Bandung...here i come!


Esok aku akan ke Bandung...

Wah tak sabarnya...

Dah setahun aku tunggu.


Insyaallah flight aku berlepas pukul 6.45 pagi esok.

Doakan semuanya selamat okay.

Ada rezeki aku bagi souveniour...

See Yaaa...



p/s: Aku balik hari selasa malam...daaaaaaa

7 Magic Words:

nanakimie said...

waa...syoknya!ole2 untuk nana jangan lupa ye sis ^-^

lurun namzar said...

sronoknya, kak.
take care. :)

FiZ said...

bestnyee...hve a safe journeey siss

LYAfrina said...

owh..seronoknya..selamat bercuti..n bshopping...

smoga smuanya bjln lncar..n slamat pergi & pulang

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa...waa...waaa.... best laa...

::CIK LYNN:: said...

waaa...seronoknya jln2...=)

Mamamya said...

bawa ole2 byk2 tau!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...