Thursday, March 29, 2012

Karaoke time.

Sesi mengasah suara...Dah lama gakla aku gi karaoke ni. Dah 2 minggu dah.. Haha biasalah akukan malas. Hehe. ni pestime gi karaoke bawa Kasyah. Konon2 nak tunjuk kat anak mak bapak dia ni ada bakat terpendam.. Sekali je anak bo layan..siap tido lagi..hahaha


Perghkan..kemain beria menyanyi...Terus anak aku seram tau dengar bapak die menyanyi kemain feeling.

Ko tengok??? Boleh plak die layan tido padahal kemain bising lagi mak bapak die memekak.. Agaknya suara aku ni sedap sgt kot..kuikuikui


Tapi sebenarnye die bukan tido sgt. aku rasa die takut sbb etmpat gelap pastu bising. Sepanjang dlm bilik ni kemain erat die peluk aku. tido pon kuat die peluk.



Lain kali kite pergi nyanyi2 lagi ye... Suara ni kalau tak diasah nnti tak sedap..hahaha... daaaaaaaa

p/s:sape nak gi karaoke dgn aku?????

4 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi sakan,.. smpai kasyah pon dah lelap aje tu..

Mama Gee said...

merdu sgt suara sampai tertido kasyah...tgklah nnti bila dia dh pandai pegang mic...silap2 dia je yg nk nyanyi sorg...heheee

nuyui a.k.a miss YUI said...

olololooo..yui rindu akk gak ♥

nanakimie said...

olo,kasyah takut yer...sian kasyah...

mak ayah dia sonok nyanyi2 kan..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...