Sunday, March 18, 2012

Kuih Keria...lagi.

Kuih keria yg dibuat bulan lepas.. Saja aku update lambat sikit sbb rasa mcm baru jek aku tayang kuih keria sblm ni. Nak resepi boleh klik sini.

Diadun dan bentuk oleh aku tapi...

digoreng dan disira oleh mak aku... Dapat bawa makan kat ofis.

p/s: entry autopublishe..hehe

8 Magic Words:

fatin amalina husna said...

sedapnyaa dpt mkn pagi-pagi nie..huhu

Aine Ainun said...

aduhai...mmg da plan nak buat kuih ni...x buat2 lagi...=))

sedapnya....weeee

Mama Gee said...

eee lamanyaa tak makan..
nk buat..malassss
anne buatkan akak..
akak tempah lah.. hehee
dapnyaaa tgkk

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ohhh pepagi buka blog nie.. nampak kuih keria.. hahaha

Mamamya said...

wahhh..anne punya kuih keria lagi comel lah...nak kene m'nuntut ilmu nih... :)

wahida said...

perghhh...lama tak mkn ni...buat aku terliur je tau...

nanakimie said...

feveret nana neh,hehe....dapnya!

RUBY said...

penah buat ..tapi tk jadi....lembik jadinya..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...