Thursday, May 10, 2012

Layan Karok!

Layan karaoke lagi. Ni malan sblm cuti hari pekerja haritu. Saje jek rasa mcm bosan giler hidup terus ajak suami aku gi lepas gian..hehehe. This time amik 2 jam terus. Hah hambek ko sampai nak muntah menyanyi..hahaha

Ingat tak masa aku gi karoke ni festime bawa Kasyah? Kemain takut die siap tido lagi tp kali ni tidak lagi..die pulak yang naik syok nyanyi tp die nyanyi ntahpape jelah...Mic tu jgn harap die nak bagi org lain... Kami pulak yg kena kongsi mic walaupun nyanyi berduet..hehe

eh, eh sedapnya anak mama nyanyi...Nyanyi twinkle2 little star ye...

Anak dgn bapak sama2 naik syeikh....Kemain beria...

Kan..betul tak aku kata..nyanyi beria mcm masuk tv...Kasyah pon sama beria..hhahahah

Nak jadikan karaoke ni aktiviti bulananlah...Mingguan takleh..bankrap aku..hahaha

p/s:rasa mcm menyampah sgt.....sabarrrrrr!

8 Magic Words:

Mama Gee said...

samalah kita......aktiviti bulanan..

eh..tp bulan ni tak sempat lg nk karok sbb cik abg busy bebenorr..huhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..kemain kasyah!

Qhaifa Nur said...

mesti anak-anak akak suka karok ni..mana tak main belasah nyanyi aja hik..hik..

nur anis said...

wahh..berlawan menyanyi tu..huhu..

salam kenal..:)

nanakimie said...

hehe....hilang da takut kasyah yer:) suke pic last tu,mmg nmpk real kasyah nyanyi^-^

p/s : nana da dapat fm bandung tu sis,hee...tq!suke sangat,chumel je basikal tu:)

mrs adam said...

teringin nak g karaoke tapi encik suami asiklah bz.huhu

mrs adam said...

teringin nak g karaoke tapi encik suami asiklah bz.huhu

FiZ said...

karok kat ne kak?alamanda ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...