Friday, May 11, 2012

Pergi oversea main buai????

Errrr apakah motif tajuk entry aku harini??? Pergi oversea? Sape pergi oversea? Aku ke? haha tak betulkan aku ni. Ni kes nak perabih gambar Kasyah yang aku amik bulan lepas. Gambar dekat Daiso IOI puchong dgn gambar masa main buai kat bawah rumah..

Ternampak benda alah tak tahu ape nama ni kat sana..terus bagi kat Kasyah and suruh die pakai. Die layan jek..


Suka..suka... Comella sayang mama ni..

Main buai pulak. Masa ni suami aku takde gi kelas. Aku pulak rasa mcm bosan giler dah duk umah. Tu yang bawa Kasyah ni turun kat playground..

Baru main kejap aku pulak dah bosan..Jomlah balik. Layan tv lagi best.haha

daaaaa

p/s: nmpk no aku malas..update blog gitu2 jek..

9 Magic Words:

Fieza79 said...

daiso tu mcm2 ada kan...

kesian kasyah tk puas main dh di mama ajak naik atas layan tv hahaa...

Qhaifa Nur said...

anak-anak nampak taman permainan seronoknya...sesekali datang memang tenangkan otak yang berserabut.

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,yg pntg kasyah si hansome ya..ngeh3.

AnneRaini said...

kak fieza:hahahah tau takpe...yg sebenonye sy penat nak kejar die berlari sana sini..tu yg ajak balik..hihihi

Mamamya said...

mmg sgt comel tau kasyah ni...geram tgk pipi dia... :)

nanakimie said...

ololo..tomeynya kasyah kai benda tu,hee...nana pun xtau pe nama die:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

aikkk kejap je main kat playground?

kasyah tak mengamuk ke kejap je tu? hehe

Mama Gee said...

janji berupdet... :)

wahida said...

comel anak ko pakai benda alah tu...

kesian dia...tak puas dia main, ko dah sibuk nak layan tv...kehkeh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...