Wednesday, May 16, 2012

Popcorn Garret

Hallu...rasa macam dah lama dah aku menyepi..Tapi takdelah lama sgtkan..Baru 4 hari jek tak update blog. Bukan malas ye tapi tak rajin..kuangkuangkuang....

Hari Isnin ada pulak keja nak kena buat terus mood nak bercinta dgn blog lari...Hari selasa aka semalam pulak, aku mc. Bukanlah sakit teruk sgt tapi mata aku ni gatal dan pedih. Doktor kate allegic dan ada sikit jangkitan kuman. Nasib baik tak teruk. Harini dah pergi keje. Di kesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU buat semua guru2 yang pernah mengajar aku. Terima kasih Cikgu! Tak lupa juga untuk kawan2 aku yang dah jadi cikgu mcm izan, shaz, muzai dan juga sepupu aku kak lot. Untuk semua guru2 lain juga...Happy teacher's day!

Mari kite fokus kepada tajuk entry pulak. Popcorn garret.. yeay dapat gak aku merasa popcorn yang asik diuaruarkan oleh bloggers kat Malaysia ni.. Rasanya memang sedap. Aku suka. Tapikan kejadian membeli popcorn ni dah lama dah. Bulan 3 haritu masa aku kena jaga booth kat education fair.hahah dah tahap berulat dah citer ni baru nak hapdet..hihih jangan mara haa.

Kena beraturlah pulak..Nasib baik tak ramai so boleh beratur dgn suka hati walaupun badan dah penat keje sepanjang hari..

Sabar menanti..


Ini orang sgt suka itu popcornlah...

Amik yang saiz small saja. Itupun dah RM16...Adeh!

Chicago mix. Perisa caramel dgn cheese... Mula2 rasa mcm tak bape sedap cheese tu tp lama2 sedap pulak. Last2 yg cheese tu yang aku makan byk..

Yang caramel pon sedap tau sbb crunchy dan manis tp manis sgtlah bagi aku yg tak kuat manis ni...Rasa sakit gigi pon ada..Popcorn ni ada pelbagai rasa tp yg paling best caramellah kot. Ada gak plain dgn butter...Sape nak try bolehlah pergi KLCC ye..

daaaaaaa.

p/s: mood kurang rajin aku dah datang balik daaa...

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

kan besh lau kat ipoh ada..wahh..sedap tu..

Fieza79 said...

wahh mesti sedap sgt kan smpai beratur..sini tadak laa..

nanakimie said...

nengok colour dia je pun da menarik,hee...:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uiiii pekatnyer warna popcorn... terliur nengok... feveret moon niee....

Mama Gee said...

semua melekat baik perisanya kan...bestlah kalo beli popcon biasa tu akak asek pilih yg pekat2 je kaler..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...