Thursday, May 31, 2012

Surprise Birthday Celebration

Ingat tak gambar kek semalam? Hah meh sini aku nak nak citer. Kek tu sebenarnya kek besday 2 orang opismate aku. Kami plan buat surprise kat diorang. Actually bukan kami plan tapi bos yang plan. Kelakarlah pulak bile ingat sbb bos department aku tu dah tua tp boleh pulak die fikir nak buat seprais2 ni. Siap beli pop pop (akutaktahunamanya) dgn mainan bunyik2 tu. Gelak2 aku tau tgk bos main mainan tu. Since ini plan senyap2, so kami punya persiapan pun ala kadar je. Cume ada kek saja and 2 orang besday girl tu keluar pergi lunch. Dptlah kitorang get ready sblm diorang balik. Sblm ni kalo besday mmg bos belikan kek tp taklah buat secara seprais. Kali ni jek bos nak seprais pulak..haha

Kek yang dibeli oleh bos. Sedap kek ni.

Bendaalah meletop yang keluar kertas2 tu dgn mainan bunyik bising..hahaha Boas siap beli topi soh kitorang pakai..

My direct bos. Nilah bos aku. Meaning aku ni die punya assistant. Bos yang plan seprais ni bos kepada bos aku merangkap bos kat department aku. Hah paham tak?

Seprais!!!!! Terkejut beruk budak berdua tu..haha

Siqin and Jane... Besday diorang bukan pada hari yang sama tapi bulan yang sama.. Mei.

Hah yang kiri tulah bos besar aku.. Die yg plan seprais ni.. Tgk beria die nyanyi happy besday siap pakai topi dgn goncang2 mainan bunyik tu.

Birthday Girls.

Potong kek cepat. Kami lapar ni!

Us! Tak de sorang lagi iaitu Kitsuka-san. Die cuti masa ni.

Nilah orang2 opis aku. Kat department aku ni, aku sorang jek melayu tapi momantai, semuapun okay kat sini.

p/s:surprise besday ni 2 minggu lepas..hehe

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hndsome bos..haha.

Qhaifa Nur said...

meriahnya...
seronok buat party gini.....

Cikpuan rara said...

best nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...