Thursday, May 17, 2012

Utamakan Keselamatan

Mai mai sini semua nak habaq mai ni...kita ni kenalah utamakan keselamatan tak kiralah di mana kita berada. Di rumah mahupun di luaq kena fikir pasal keselamtan... Eh, apsal aku macam poyo je ni? Rasa macam nak lempang diri sendiri pulak...ahaks...

Okaylah okaylah aku straight to teh point takde konar konar punye walaupun jumpe selekoh baik punye aku tetap terus jek sampai masuk gaung..eh eh sekali lagi kepoyoan aku datang. Maafkan hamba kerana hamba lupa nak makan ubat perbetul otak hari ni..hahaha...ko pehal???Buat entry betul2 boleh tak???

Saja nak letak gambar si bujang kesayangan aku pakai helmet ni. Skrg ni kami tak risau dah nak bawa Kasyah naik motor ke mana saja sbb die dah ada helmet sendiri.. Kalau sebelum ni kami jalan2 dekat2 je mcm gi Alamanda dgn Mydin je tapi skrg nak gi sampai ke presint 9 pon boleh tau...

Tak payah di suruh die dgn rela hati nak pakai helmet.. Die tau kalau pakai helmet maknanya nak gi jalan..

Kadang2 aku tak suruh pon die amik helmet sendiri pastu pakai (dahla terbalik) sambil tarik tgn aku ajak keluar...huhuhu

Jangan tak tahu..handle tu die jek boleh pegang siap perah minyak lagi. Kita yang bawa ni pegang sipi jek..

hah dah pakai helmet dan start enjin motor, apalagi? Jalanlah..hehe

p/s:Gambar lama bulan lepas punye...tak senonoh!

9 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..kemain kasyah..comel!

Qhaifa Nur said...

comel je bila anak-anak kita pakai...

adarnadzmie said...

alahai comel jer tgk tgk anak bujang anne pakai helmet..:)

Fieza79 said...

ohh sgt safety..bagus2!
ajak abah ronda lama2 skt ye kasyah..

mrs adam said...

alolo tembamnya kasyah.nak cubit skit*gherammm

Siti Suriani said...

comel!

Mamamya said...

btl tu anne..kene utamakan keselematan! klu x mcm akak ni ha.. pasal2 langgar pagar umah...nasib baik x roboh..heheheee... comel kasyah pakai helmet... ;)

Elysa Sofia said...

comelnya! kecik2 dah pandai amik helmet sendiri..hehehe :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

comelnyer topi keledar dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...