Tuesday, June 19, 2012

Happy Birthday Kasyah!


glitter-graphics.com

Alhamdulillah hari ini genaplah usia Kasyah 2 tahun. Macam sekejap jer rasanya anak mama ni dah besar dah. Dah pandai macam2. Pandai meniru cakap orang, pandai abc, pandai main bola, pandai main angry bird, pandai on telefon mama dan macam2 lagilah. Yang paling tak menahan tu, anak mama pandai menguji kesabaran mama. Ya Allah, Kau berikanlah aku kesabaran dalam mendidik anak aku menjadi insan berguna.

Buat anak mama:

Mama doakan Kasyah jadi anak yang baik, anak yang cerdik, anak yang mendengar kata, anak yang soleh, anak yang membahagiakan ibu dan bapa. Mama juga doakan semoga Kasyah akan berjaya bila besar nanti. Walaupun kadang2 mama hilang sabar dengan Kasyah tapi itu semua sbb mama tak mahu Kasyah tersasar. Mama marah sbb mama sayang.

Satu yang mama paling bangga dgn Kasyah, sbb Kasyah pandai sentuh hati mama. Kasyah selalu buat mama jadi rindu jadi cair dgn Kasyah. Kasyah suka peluk dan cium mama tiba2. Kadang2 bila Kasyah tgh main, Kasyah berhenti dan lari pada mama sebab nak peluk dan sayang mama. Bila Kasyah sdg leka berdiri dalam kereta, Kasyah peluk dan cium mama. Bila mama balik kerja, Kasyah kejar dan terus peluk mama dgn erat. Sayangnya mama pada Kasyah.

3 jam selepas lahir.... Rindunya saat ni.

Sekarang...anak mama makin encemlah..

Kesayangan mama dan papa..




Jangan nakal2 ye. Dengar cakap mama dan papa. SELAMAT HARI JADI SAYANG!

8 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel2..jap je ea dah 2 tahun.. slmt hari lhir syg..

nur anis said...

happy birthday kasyah..:)

Mamamya said...

happy b'day kasyah.... semoga menjadi anak kebanggaan mama/papa...anak yg bijak n cemerlang didunia & akhirat..amin.


pipi kasyah ni mcm afiqah lah..maintain tembam gebu dr kecik smpi besar....geram tgk! :D

Love Razila said...

Happy birthday my dear kashah. god bless u dear.

mrs adam said...

hepi besday kasyah!kasyah dah boleh dpt adik ni.heee

Mama Gee said...

Hepi buffday budak encem!

wahida said...

hepi beday kasyah!! semoga menjadi anak yg soleh ye sayang...

kasyah mmg hensem!! geramm!!

Fai Shaklee said...

salam perkenalan kak... happy belated birthday kasyah.jgn nakal2 ye syg ^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...