Thursday, June 21, 2012

Kelas Nihongo ~ UM 2006

*serius aku masih tak boleh ngadap komputer lelama..pusing mato*

Harini saja nak kongsi gambar kenangan masa belajar dulu. Dua keping gambar yang aku amik dari fb kawan aku. Seronok pulak bile tgk gambar2 ni. Enjoy je life masa tu. Adapun stress nak buat assignment dgn exam.

Kelas Nihongo dgn Masuyama sensei... Cer teka aku yang mana? hehe rasanya sume tau kot. Yang tgh2 tulah sensei aku. Gambar ni sblm final exam kot. Lupalah. Tapi aku masih igt most of them.

Yang ni pulak gambar beramai2 masa student2 Hiroshima City University datang kampus. Seronok sbb dpt kawan baru dari Jepun. Masing2 sibuk nak asah skil cakap Jepun tp nan hadooo..hahaha.. sila cari aku..hehe

Kalaulah masa boleh rewind-forward rewind-forward, mmg aku asik rewind jek hidup aku ni. Seronok sgt pengalaman masa belajar dulu. Skrg ni kalau sambung belajarpun feelingnya dah lain sbb dah tak berapa remaja lagi. Tak boleh nak hu-ha hu-ha dgn kawan2 kampus. Betul tak? Tapi entah bule dpt sambung belajar lagi...

p/s:Tetiba teringat kekasih lama...hahaha aci tak?

10 Magic Words:

nur anis said...

saya pun ex student um jugak..:)baru habis tahun lepas...

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu..rindu gak la kak oiii..

Fieza79 said...

wahh kenangan mengusik jiwa ni..tgt kesah2 dlu ye..mmg best kan zaman bljr2 dlu..

Mamamya said...

mesti anne terror cakap jepun kan... akak tau "mushi..mushi" "arigato" hahahaaa.. tu je lah pun...

aiksss...blh plak ingat x-bopren...marah papa kasyah nnti.. :)

Qhaifa Nur said...

alangkah indahnya zaman dulu-dulu..
jangan dikenang hik..hik

lieyalatif said...

moment terindah kan sis time belajar dulu...wahh sis mesti tera speaking japang ni heheeheh...lieya dulu amik mandarin as a bahasa ketiga.....dulu terra...skrang harammmm ingatt hahaahah

AnneRaini said...

nur anis:ye ke?course apa?

mamamya:takde maknanya kak lia...dah 6 thn tinggalkan dah kaku dah lidah ni..hihihi

AnneRaini said...

lieyalatif:tak terer pong..hancus lebur dah

orggilacinta said...

u kalo nak tempah header drop sini ye. RM10 - 15 je

http://nurhezlinda.blogspot.com/p/tempahan-header.html

Mrs. Norrie said...

kenangan itu indah

BW dipagi Jumaay yang damai...
salam ukhwah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...