Friday, June 29, 2012

Mood tak sabar..

Salam Jumaat yang penuh barakah... Hari ini mood tak sabar telah melanda. Insyaallah petang ni kami nak balik kampung. Esok aku nak buat majlis harijadi untuk Kasyah. err kire untuk aku sekalilah. Malam tadi gigih aku dok bertapa dalam dapur sbb nak siapkan kek untuk hari esok. Try buat kek pelangi.. Korang rasa jadi tak?

Rainbow kek yang telah siap dibakar tp belum dimekap. Aku dah rasa happy dgn hasilnye cuma aku rasa nipis sgtlah padahal resepi aku dah follow sejibik dah dan loyang pun aku guna 8 inci punye. Risau pulak kalau nipis sgt kek ni pecah... Perluke aku buat yang lain???

Aku buat juga marble cheese brownies ni sebagai desert selain kek. yang ni memang jadilah. Dah expertkan..hahaha riak. Plan esok nak buat kek puding karamel pulak (kalau sempat). Kalau tak sempat mmg aku bo layan jelah sbb esok macam2 benda nak buat utk majlis tu. Walaupun cuma jemput sedara mara je tp still ayam nak kena perap, daging nak perap, nak goreng bihun lagi, cheesy wedges lagi, bal..bla..bla.....eh banyaklah kerja esok...

Korang doakan perjalanan aku pergi dan balik kampung selamat ye.. And doakan jugak kek aku menjadi..hehehe.. Sayang korang. Next week aku update citer ye..

Daaaaaa..

p/s:Penangan buat kek berdiri 4 jam, harini kakiku sengal giler!

8 Magic Words:

Cikpuan rara said...

wahhhh pandai nya buat sendiri.best nyaaaa.

ieda said...

sedapnyeee
browniess tu mengoda lah dik huhuhu
akk suke .. tapi kalau akk order selalu brownies miloo ekeke ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnya...

Qhaifa Nur said...

rajinnya buat kek pelangi..payah buatnya..tengok bila dah siap cantik la...

Love Razila said...

wah,boleh order ni. hehehehhe

LYAfrina said...

mesti meriah birh kasyah buat kat kampung.. untungnyer pndai buat sndiri,.

Aida Azryn said...

Hehe... take care kak! :3

Mama Gee said...

pandainya anne buat kek..nk tempah bule?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...