Friday, June 1, 2012

Nasi Mendy

Salam Jumaat khas buat semua pembaca blog suka hati..ececeeh..ngadanya aku hari ni. Mcmlah popular siap nak kata semua padahal yang baca aku jugak..hahaha.. pagi2 dah letak gambo makanan. Kejam tak? Tak kejamkan sbb semuapun dah kenyang breakfast dah.

Nasi mendy aka mandi ni aku makan last week lepas gaji masuk. Dah lama dah tak makan nasi mendy ni. Last kitorang makan pun masa bulan pose. Ni dah nak pose balik baru dapat makan lagi.

Aku punye menu nasi mendy with beef sheesh kebab. Sedap giler weh kebab ni. Lembut jek dagingnya. Rempah dipun well mixed. Memang teringat2lah lepas makan. Even laki akupun kata sedap sgt.

Ini nasi beriani ayam. Sedap gak. Senang citer kami mmg suka makan nasi arab kat sini. Memnuhi citarasa. Harga pun ok. Aku punya nasi mendy RM15.00 and nasi beriani tu RM13.oo. Cume yang kami perasan nasi die dah makin sikit sbb dulu kalo makan mmg aku tak habis and laki akupun akan kenyang sekenyang kenyangnya. Tapi kali ni die tak puas makan and akupun boleh habiskan makan nasi tu (tapi senak gaklah perut).

Kat mana restoren ni? Kat kawasan depan umah je. Restoren MR. Kabab & Baryani Jalan Diplomatik. Cer lah try.

p/s:Terasa nak makan....ikan gurame bakar..Mana nak cari ni?

6 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui xbekpes lg la kak!!!

Mama Gee said...

ooooo kt p15 ya....nasi kebab tu uniklah....nk terai nak terai

**hehee anne pun sabarr gaklah...tunggu turn..kan nama ade lam list ahkakkk... ;P

wahida said...

wow wow wee!! i love nasi arab sooooo much!!

makan nasi dia je pun dah sedap kan nok...

Qhaifa Nur said...

kenyang makan ni, nasinya banyak..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

fuhhhh...wlpun dah breakfast roti pagi2.. tetap terliur nengok pic nie.... huhuhu =.='

RUBY said...

sedap!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...