Saturday, July 21, 2012

Buffet Ramadhan 2012 - Kuala Lumpur

Salam hujung minggu semua. Hari ni dahpun mula berpuasa. Apa menu sahur pertama korang? Aku makan biasa2 je. Biasalah awal2 ni kurang berselera. Nanti lama2 lagi tak selera..hahaha. Seperti biasa bila tiba bulan puasa ni, ramai orang akan plan nak berbuka di mana. So harini aku senaraikan antara buffet2 yang terdapat di Kuala Lumpur dan sekitarnya. Harap menjadi panduan buat anda semua yang tak tahu nak berbuka di mana...

1. Restoren Seri Melayu Kuala Lumpur



2.Hotel Quality Kuala Lumpur



3. Putra World Trade Centre (PWTC)



4. Hotel Maluri Kuala Lumpur



5. Hotel Royal Kuala Lumpur



6. Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)



7. Hotel Istana Kuala Lumpur



8. Intekma Resort & Convention Centre, Shah Alam



9. Impiana Hotel Kuala Lumpur



10. Hotel Eastin Kuala Lumpur



11. Dorsett Regency KL



12. Crowne Plaza Mutiara Hotel KL



13. Corus Hotel KL



14. Berjaya Times Square Hotel KL



15. Summit Hotel, Subang




16. Shah Alam Convention Centre (SACC)



Segala maklumat lanjut bolehlah hubungi nombor2 yang tertera di banner2 tu semua. Klik banner untuk gambar yang lebih terang..

4 Magic Words:

Love Razila said...

Mahal sungguh harga buffet ramadhan sekarang ni.huhuhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..mcm2.

Kesuma Angsana said...

KA boleh kira ngan jarilah berapa kali g buffet berbuka puasa ni. sebab rugi mmng x boleh makan bayak pown!

Mrs. Norrie said...

semua yg mahal2 nih....klu pergi berdua tahan lagi, klu rmai2 kopak poket nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...