Thursday, July 5, 2012

Sabun mandi Impulse.

Kawan-kawan, pernah tak korang dengar jenama Impulse? Sabun impulse, spray impulse? Pernahkan sbb dulu2 glemer jenama ni siap ada iklan lagi. Aku nak tanyalah, brand ni dah takde lagi eh? Aku dah tak jumpa dah impulse ni kat memana kedai aku pergi. Kedai kecik ke kedai besar ke sume takde.

Aku teringin sangat nak pakai sabun mandi die yang warna biru tu. Wangi sgt. Lagipun sabun tu nostalgia sgt utk aku. Teringat zaman2 join Petronas masuk kawad hari merdeka kat Kota Tinggi. Sabun tulah aku bawa tau..

Aku jumpe gambar spray ni jek. Sabun yilek... gambar dicopet dari google.

The brand. Korang, kat mana aku nak beli sabun ni ek? Ke memang dah tak wujud dah?

p/s: Sakit perut dan krem kaki...

4 Magic Words:

Mama Gee said...

eh ada sabun mandi ek...tak tau pun..pernah gak beli spray ni dulu...dulu2 tu jelah yg mampu...jenis spray2 ni...ekekek

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpasan lak ada sbun mandi.. eh2.. mmg ada,, yui tgk kat TF,,hihi.

AnneRaini said...

TF tu apa?

nanakimie said...

kawan nana dulu suka pakai sabun ni,aah,xperasan da sabun ni wujud lg ke x,hee....

tf yui kta tu tong fatt kot sis:)supermarket gitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...