Thursday, July 26, 2012

Tak tahu tajuk..hahaha

Serius tak tahu nak letak tajuk apa. Update pun sebab sekarang ada masa. Sana sini orang sibuk update pasal bonus raya untuk orang gomen. Aku sukalah jugak sebab laki aku keje gomen. Kalau die dapat bonus, boleh ngecek2 sikit. Tapi as for me tetiap tahun pun takde bonus kecuali hujung tahun. So bila time raya tu memang aku selalu kering sangat. Nak buat camnekan, aku bukan keje gomen Malaysia. Aku keje gomen Jepun..hihihi.

Pagi tadi masa dalam kete nak pergi keje, aku dengar HOT Fm and hari ini depa citer pasal Dejavu Di Kinabalu. Ramai gak yang sokong teambazli. Tapi aku sokong teamammar ye. Tak best ah kalau Nadira pilih Bazli instead of Ammar sbb Ammar lagi sweet tau. Bazli tu cold-heart okay. Soalanpon mcm bapak jaga anak. Kalau Ammar pulak lebih santai.. Tanya soalan or cakap mesti senyum2 gelak2 happy2. Suka okay sampai akupun tersengih.. Lagipun dah tajuk citer tu Dejavu di Kinabalu mestilah pilih ammar. Kalau pilih Bazli gak baik ko letak tajuk "Kau tetap milikku walaupun apapun terjadi". Tak gitu?

Pastu tadi ada satu kereta Honda City vangang potong Q. Ish aku memang anti betul dgn orang potong Q ni. Orang lain dah beratu baikkkk punye ko sedap2 potong line. Kalau aku bawak lori aku langgar jek kete2 vangang mcm tu. Orang lain pon nak cepat gak tp take ur turnlah. Konsep senang mcm tupun tak tahu. Emo aku tau.

Semalam buka puasa kami makan Nasi Arab lah. beli akt restoran Saba Cyberjaya. Kami amik Kabsah chicken. Sedap wey. Bertambah2 aku makan. Harus ulang lagi makan nasi Arab kat situ.

Ujung minggu ni aku nak balik kampung. Nak berbuka dan bersahur dgn family. Tak sabarnya. Suka dgn suasana riuh nak berbuka dan masak. Lagipun boleh gi Bazar kat kampung pulak. weeee...

okaylah, dah banyak dah aku membebel ni. Bulan puasa kena kurangkan cakap (eleh ko dah tulis satu page baru nak insaf..cit poodah).

daaaaa....

p/s:Petang ni nak makan apa pulak ye..

9 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dlm byk2 citer akak ni,sy tertarik dgn ammar..hahaha.

Mama Gee said...

mula2 suka bazli...sbb kesian kt dia...tak pasal2 menjadi mangsa pasangan berubah hati....

tp bila dia jadi jahat tu...dh mula tak suka..huuhu...terus malas nk ikut sgt cerita tu..

dah poser lg lah tak ikut sbb sibuk berbuka dan solat...tak taulah apa jadi skrg..

AnneRaini said...

oh team ammar gak ye..ammar sweetkan...

nur anis said...

saya nak kena kecek bonus ayah dengan akak saya lah macam ni..hihi...

saya sokong ammar jugak..^__^

wahida said...

nasi arab kat saba mmg terbaik nok...
i love it!!

Qhaifa Nur said...

dengarnya citer ni akhir ptg nanti......
mula2 suka ammar sekarang bazli, aduh pening ni hik..hik..

Cik Rongoks said...

ika pon suka ammar ! ^^

Kesuma Angsana said...

baguslah kena juga sikit tempias bonus tu hehe

@izY@N said...

Alhamdulillah..okla tu anne..atleast salah sorg ada keje gomen..aku x ikut pun cite dejavu sbb jln cite cm cerita korea ke jepun..first day tgk dh boleh agak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...