Wednesday, August 15, 2012

Nasi Beriani dan Ayam Beriani

Lagi 3 hari je nak raya weh..Mood memang dah tak sabar nak balik kampung.. Tinggal esok je lagi nak bertahan pergi kerja.. Lepas tu boleh ho ho ho balik kampungggggg.. Eii bestnyer..

Hari ni tak nak share resepi tp nak tayang gambar. Nasi beriani dgn ayam masak beriani yang aku buat masa aku mc sakit mata minggu lepas... Resepi aku follow kat belakang paket rempah beriani Adabi.. Ayam pulak aku ikut suka jer..haha Nasib baik ayam tu sedap cuma nasi tu tak berasa sgt.. Tawarlah weh..Tak kisahlah asalkan berjaya juga aku buat nasi beriani..huhuhu

Complete set nasi beriani... Siap ada papadom lg..



Ayam masak beriani suka hati... sedap weh...

Harini aku dah cuti masak.. dapur dah kemas. Tak mau kecah2 lagi. So ptg ni beli bungkus jek...

p/s:Jom nyanyi lagu raya..

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wow..sje sugguh ni!!!!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wlpun masak ikut suka ati...janji sedappp..hehehe

FiZ said...

amboi...cepat tutup dapur...excited nk balik kg sunggoh :p

mrs adam said...

saya dah kat segamat.haha

AnneRaini said...

fieda: tak aci!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...