Friday, August 10, 2012

Projek kuih raya

Semalam kebetulan dah diberi MC so takkan nak duk goyang kaki je ye tak? Apalagi jalankan projek kuih raya aku. Alah bukan nak buat banyak pun. Buat 2-3 jenis untuk bawa balik umah mak raya ni. Kasyah memang aku hantar ke rumah pengasuh sbb kalau die ada memang tak menjadi projek aku.

Inilah yang sempat aku buat semalam. Biskut suji kegemaran aku sejak kecil lagi. Sebab semalam aku tak pose so lepas bakar jek aku ngap...Emm sedapnye dpt makan kuih baru lepas bakar...hehe

Nak resepi? Boleh klik sini..Aku malas nak taip lagi..hehe

Biskut kedua yang berjaya dibuat semalam adalah biskut cornflakes ni..Biskut ni tetiap tahun buat sbb sedap sesangat...Aku suke rangup tau...


Nak resepi jugak? Klik sini...

Korang dah mula buat kuih raya belum?

p/s:plan malam ni nak buat tart nenas dan esok nak buat conrflakes madu...lepas tu boleh bungkus oven.

7 Magic Words:

nur anis said...

saya dah klik dua-dua resepi...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg suji tu cam besh je lau nk buat.

lurun namzar said...

isnin baru start buat kuih,kak.

mrs adam said...

tahniah!sbb rajin buat kuih raya.saya sejak kawen tak penah wat kuih raya.bole tak.haha

FiZ said...

suji tu pernah makan yang ada 3 kaler yang diselaputi dengan gula.sedap..

RUBY said...

mesti ada entry masakan..kita sukaaaa......:)

Fai CeritaCinta said...

biskut suji tu nampak sedappp... resepi pun simple jer. blh la cuba.. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...