Thursday, August 30, 2012

Teman Pengganti - Black & Malique

Sape dah dengar lagu ni????



Sekarang aku suka dengar lagi ni.. Tapi bila setiap kali lagu ni berkumandang di radio, hati aku akan jadi sayu... Pada aku lagu ni mempunyai maksud yang mendalam... Lagu tentang orang yang nak mati. Aku tak harap nak terima lagu ni dari sesiapa.. Syahdulah.. Cer korang fahamkan lirik tu..

Antara part yang betul2 menusuk jiwa

Rahsia ini telah lama aku pendamkan
Tiba masanya segala-galanya kuceritakan
Pada aku die ni sakit tenat tp tak mau pasangan die tahu. Die pendamkan kesakitan die sendiri.
Aku kan pergi pergiku tak akan kembali
Tiba masanya kau cari teman pengganti
Bila sampai masanya die akan mati dan die nak pasangan die cari orang lain..huhuhu sedihhh..

Pastu dalam rapping tu die ada sebut pasal die dah tinggalkan sikit bekalan utk pasangan die bile die pergi nanti... sayulah..

Tapi sayu2pun aku suka jek dengar lagu ni.... Jom layan!

p/s:cerita raya nnti ye..hehe

8 Magic Words:

Nieyl said...

penah dgr..tp x dgr btl2..x hayati lirik nyer...nnt balik nk dgr btl2..hihi

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmmm xpenah dgr lagi lagu nie....

Kesuma Angsana said...

kekadang layan juga hehe

Azian Elias said...

akak pun suka bab chorus. baru semalam je dengar lagu ni..

nuyui a.k.a miss YUI said...

mula2 dgr biasa tp lama2 besh plak.

nur anis said...

hehe..tak pernah dengar..

Qhaifa Nur said...

tak pernah dgr lagi...liriknya bagus juga

wahida said...

balik nak carik lagu ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...