Tuesday, September 11, 2012

Aiskrim Goreng

Disaat entry ini keluar, aku sedang menjalani program assesment. Saja siap2 buat entry ni sbb takmo ada yang rindu..hahaha bajet retislah sgt.

Aiskrim goreng ni aku buat minggu lepas. Saje je sbb kebetulan terasa nak makan aiskrim dan terus teringat nak buat. Tak payahlah aku kongsikan cara2 nak buat sbb ramai jek yang share pun. Aku guna aiskrim nestle magic yang berperisa butterscotch tu. Sedap.

Goreng waktu malam sambil minum air panas..

Nampak 3 biji je tp sebenarnya aku goreng 7 biji...

Isi didalamnya.. Sedapler weh. Aiskrim ada lagi cuma nak beli roti jer. Boleh buat byk2 buat stok.

p/s:pray for me.

11 Magic Words:

Sue PeLik said...

sedap ker erk?? tingin nak makan. uhuhuhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..nyum2.. good luck sis.

nur anis said...

yummmmyyy....sedap makan ni..:)

semoga berjaya kak..:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

nak buat..tapi....entah bila laaaa rajin..hahaha

Qhaifa Nur said...

dapat makan yang panas2...sedapnya..

LiYa HaNiF :: said...

salam kenal dan follow terus blog nie

Cikgu Ma said...

penah rasa sekali jer

..::..aRe-Na..::.. said...

urmmm dapp nyerrr,x penah try lagik neh hehheeeeee

Mama Gee said...

bulat molekk jek eskremmnyaaa :)

AnneRaini said...

sue:sedap sesangat..mkn satu tak cukup tau.

kak gee:adjust baik punye sampai die jadi bulat2 gemuk..hehe

nazoebee said...

ini ke eskrim goreng...salu nmpk kt sopping complex tpi tk pena pergi deka nk beli...first time tgk sebenarnya..hahha....cam sedap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...