Friday, September 7, 2012

Baked macaroni untuk potluck

Hari rabu haritu aku dengan geng2 ofis telah berjaya buat majlis potluck.. Tapi harini aku bukan nak citer pasal potluck tu cuma nak letak gambar baked macaroni yang aku buat untuk potluck. Gigihlah malam tu aku masak macaroni ni.

Dah siap dibubuh dalam bekas aluminum pakai buang ni. Senang lepas makan boleh buang terus sbb aku malas nak angkut bawa balik umah. Macaroni ni aku masak malam tapi pagi tu pukul 5 aku bangun baru aku bakar.

Buat 2 bekas. Kali ni campur 2 jenis keju. Cheddar dgn Mozarella. Sedap sesangat.. Resepi aku dah pernah bagi. Boleh klik sini


p/s:Malam ni ada open house, esok ada open house, lusa aku open bajulah..sbb dah tak muat..hehehe

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui dah amik resepi ni tp tak wat lg..aish..sje ni nak suh wat cpt2..

Mama Gee said...

nampak cheese aje....so yummy!

ieda said...

wahh meriah ngan cheese ...
sure terbaik nie !!!!

Tihara said...

best nye buat potluck...dap lak tu :)

mrs adam said...

saya pun pakai cheddar cheese beqa.ni mesti sedap sebab kaya dengan cheese!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...