Tuesday, September 25, 2012

Craving

Jumaat minggu lepas, perasaan nak makan makanan Jepun membuak2 sampai tak mampu untuk aku tanggung lagi kebuakannya. Tak boleh jadi ni maka aku merengek2 penuh comel lagi jelita dgn laki aku nak jugak makan Japanese food.

Dek kerana terguda dgn kejelitaan aku, akhirnya suami tewas dan membawa aku pergi Jusco untuk beli sushi..Hahaha habis jelita aku merengek dapat sushi kat Jusco jek??? Jadilahkan daripada takde. Lagipun aku nak makan japanese food tak kisahlah mahal ke murah yang penting japanese food tau. Lagipun tgh2 bulan nak makan Sushi King, nak mampus!

Dah pun selamat masuk perut beta..saya suka!saya suka!

Tengok gambar nipun rasa dah terliur.. Harini gajikan? Nak merengek lagilah..hahaha

p/s:entah kenapa lemau sgt2 nak memberi komen ke blog orang...tapi kucuba juga!


8 Magic Words:

nur anis said...

sushi...sedapnya!!!!

Pink Lavender said...

waaahh...sushi in da house!!!

Qhaifa Nur said...

fev anak-anak ni...
kalau dpt x cukup satu.....

mrs adam said...

untunglah.kalau laki saya xdenya nak layan walau dah buat muka abis jelita dah.haha

Mamamya said...

aduhhh anne..kebetulan akak pun mmg tgh t'ingin sgt2 makan sushi ni... m'leleh2 air liuq dah ni.... iskh...

@izY@N said...

ko ni...buat aku mengidam plak...

Mama Gee said...

anne! jiwa kaco akak tgk gambo2 nih

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

sushi kat jusco pon sedap kan... lebih kurang je rasa ngan sushi king.. hehe

moon pon suka sushi... tp xleh mkn sellau..sekali sekala xpe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...