Thursday, September 27, 2012

Samurai Burger McDonald's

Sejak McDonald's mereleasekan iklan burger barunya, aku terigau, terkesima, teringin dan pelbagai 'ter' lagi telah berlaku pada aku. Haih ini tak boleh jadi. Aku takut simptom 'ter' aku akan membawa bahana (hamboi over tau smpi bahana bagai). Jadinya semalam berpergianlah aku ke McD Alamanda sbb dekat dgn harapan dapat menyekik burger idaman hatiku yang ku terigau teringat terbayang termimpi tuuu.

Ah tgk iklan jerpun dah buat aku dilanda sindrom 'ter'. Aku memang suka sesangat sos teriyaki tu lagi2 kalau makan unagi dgn sos teriyaki..peh meleleh.

yay akhirnya berjaya juga ku mencekik burger samurai ni. So sedap ke tak? Aku suka sos teriyaki tu cuma mcm tak byklah sosnye. Kalau nak tau sos teriyaki ni manis2 sikit. So sesapa yg tak suka manis+pedas (mcm laki aku) mungkin tak berapa sukalah kot.

Air McFizz..Seriusly aku tak tahu air apa tu..haha

Amik set regular maka tak dapatlah fries Curry Mcshakker tu..Dpt kentang biasa je.. Set kecik pun tak abis air dgn kentangnye. Ada lagi dlm fridge rumah aku. Sape nak?ehehehe.

Eh, Kasyah layan apa?

Nak bagi dia senyap layan upin ipinlah...

p/s:hari ni rasa mcm nak seafoodlah. Kat mana sedap ek?




2 Magic Words:

Mamamya said...

pergh...samurai la plak... akak sejak nak habis pantang ni pun mcm2 makanan yg nak di makan...mcm ler kene pantang setahun...cuma 44 hari je pung...heheheee kemaruk benor tu yg x nyabor nak makan domino pizza...

nuyui a.k.a miss YUI said...

dah try..mmg besh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...