Wednesday, October 10, 2012

Karaoke lagi...

Tak sudah2 karaoke..Bajet sedap sgt suara ko! Ate dah namanya aktiviti bulanan, haruslah time gaji pergi karaoke ye dak? Macam biasa, kami kalau time gaji je mesti pergi karaoke. Saje suka2 lepas tension. Tapikan aku tak puas hatilah dgn pusat karaoke ni sbb lagu Matahari nyanyian Maya tu takde. dahlah aku nak nyanyi lagu tu.

Budak kuat menyanyi tapi time karaoke betul2 tak nak nyanyi pulak. Kalau kat rumah, kemain kuat suara die nyanyi lagu macam2.

Amboi feelingnya aku nyanyi.. Rasanya masa ni tgh nyanyi lagu Nora renungan terakhir. Tak pernah tinggal lagu2 Nora..hehe



Dah mula dah.. Kasyah tak boleh tengok mama syok menyanyi.Dengki tau. Mesti nak rebut mic sorang2. Tension mak ko nih!

Dah dapat dah..

Puas hati Kasyah..hehehe hah nak apa?

Nampak tak tangan Kasyah tu?Die nak rebut mic lah ni. Tak kasi can langsung... huhuhuhu...

p/s:Semalam beli baju, harini dah sampai..sukeeeeeeee

8 Magic Words:

Nieyl said...

amboi..best nyer...:)

wahida said...

amboi...penuh panghayatan namanya tu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..meh nk dgr lagu nora tu..meh2..

mrs adam said...

awak suka tak nyanyi karaoke kat keje kawen?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

amboiii...penuh perasaan menyanyi yer...

waahh kasyah.... dengki sokmo.. rebut mic sorg2 je..

..::..aRe-Na..::.. said...

amboii..sedapnya nyanyii..dgr smp sini hehheheeeeeeeee...kasyah pon kemain ehh heheh....chomeii jekk!!

Kesuma Angsana said...

layan ajelah

AnneRaini said...

fieda?:tak denye nak nyanyi kat kenduri..malu sbb suara sedap sgt..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...