Wednesday, October 24, 2012

Biskut omputih

Tadi pagi dah letak gambar so sekarang letak lagi gambar..haha. Mini pretzel ni kawan sekolah aku jual. Dah selalu sgt die letak kat facebook last2 terguda gak aku nak try. Kebetulan umah die dekat je dgn umah aku. Nak jalan kaki pun boleh. Tu yang aku suruh die hantar tu. Tapi hampeh tau pukul 10 malam baru die hantar. Aku dah nak tido tau.

Ini penutup pretzel tu. Aku try yang bekas kecik dulu. Kata nak rasakan. Dalam tu ada lebih kurang 40-45 keping.

Rupa parasnye dari tepi.

Tak menyabor nak makan. dan2 tu terus bukak sbb nak rasa. Ermm sedap jugak. Masin2 manis. Yang manis tu coklat tu lah. Yang masin tu salutan yang bawah die. Aku tak pasti salut dgn apa. Mcm karamel pun ada tp ada masin2lah.

Inilah die. Memang mini betul. Saiz duit 50sen je. Malam tu makan dah tinggal suku..haha. Akulah yang byk makan pun..:p

Harini bos aku sepatutnya cuti tapi boleh pulak die menempel kat opis. Punah harapan nak layan movie kat youtube.huhuhu. Dek kerana tak dpt layan movie sedangkan kerja pun tak berapa nak ada, so aku belajar kantonis jela.. Jgn terkejut nnti aku buat entry dlm kantonis pulak ;p (Bedaah je tu).

p/s:Hari ni berbuka pizza on the way balik kampung.. Yes aku akan balik kampung petang ni...Daaaaa...

19 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dia amik order utk pos tak? ala..nak try..waaaa..

AnneRaini said...

yui:entah..amik kot. tp die tak komersialkan pon. Just letak dlm fb die tnya kawan2. Kalo die up lagi dlm fb akak tag kat fb eh.

Tihara said...

as salam

pritzel tu nampak cedap :)

Mamamya said...

penah tgk tp x penah makan.... :) mesti sedap kan sbb dah tinggal suku...

nur anis said...

cam sedap je tengok ni....

dwaty said...

nice... cantik... mesti sedap...

salam singgah sini...

fatin amalina husna said...

nama biskut mcm nama produk kecantikan..igt krim apa2 td..hehe..
nampak pon sedap..

selamat bercuti kak..=)

nanakimie said...

selamat bercuti sis!n selamat hari raya aidiladha....:)

FiZ said...

wah..sedapnye...combination coklat n caramel.akak..kalau dia bt pos...bgtau sy sma eh..tingin lak..

ps:selamat balik kg ;)

mrandmrszahid said...
This comment has been removed by the author.
mrandmrszahid said...
This comment has been removed by the author.
Eliya Hazreeq said...

hi nak tanye..dia terima tempahan x?

nak orderla..boleh bagi link fb dia?

terima kasih bebyk

Eliya Hazreeq said...

hi nak tanye..dia terima order tak? if yea cane nak order yea?

if boleh bg fb dia?

terima kasih bebykkk

emaema said...

Salam..igt nk order la.. Blh by email or no don? Sy xdr fb.. Dh lame Cari biskut ni.. Sdp sgt haritu mkn ade org bg..

Ernna Hazlyza said...

Assalam. Boleh tny sket x? Kwn awk jual x? Sy nk sgt beli. Adek ipar saya mengidam.

Ernna Hazlyza said...

Assalam

AnneRaini said...

sesapa yang nak tanya pasal pretzel ni boleh search fb nama mohd asyraf mazlan. sama ada die jual lagi ke tak, serius sy xtau.

farieyta said...

cam sdap..nk order ley x??

Unknown said...

Salam, cam sedap sgt...dah try search for mohd asyraf mazlan tapi ramai pulak nama ni....leh bagi contact number ker? teringin sgt ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...