Tuesday, October 2, 2012

Mood mengantuk

Semalam bercuti jadinya hari semangat nak gi kerja tu memang langsung takde. Ingat nak sambung cuti tp bila fikir2 cuti memang tinggal seciput je so gagahkan jugalah diri ni bangun pagi tadi. So skrg ni mata memang boleh bukak separuh je sbb seriusly badan rasa penat dan mengantuk sgt. Rasa nak tertutup je ni.

So sapa boleh teka aku gi mana?tgk gambar kat bawah ni mesti dah boleh agakkan?


Semalam aku telah berjaya menjejakkan kaki ke Cameron highlang..yayyy.. Kebetulan hari ahad tu mak bapak aku datang umah aku dgn abang aku yang no 2 tu sbb die dah berjaya dpt lesen kete sblm raya haritu. So jauhlah langkah mak abah aku lepas ni. Nak harapkan abang aku yg sulong tu memang tak ah sbb die keje. Jadinya suamiku ajak ke Cameron highland memandangkan mak dgn abah tak pernah pergi sana. Mula2 mcm berat hati gak nak pergi sbb kena amik cuti tapi bila fikir2 bila lagi nak bawa mak dgn abak so teruskan jelah.

Cerita jalan kat Cameron nanti2lah ye sbb gambar pun tak transfer lagi. Masing2 penat lagi.

p/s:aje esok aku mc..huhu

8 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..cameron tu!

nida husna said...

hari sabtu ni kite pulak g cameron. yeay! =)

nur anis said...

saya pun mengantuk je..

Mrs. Norrie said...

stoberi cicah garam sedap nih

Qhaifa Nur said...

seronok pergi CH...
stoberi bestnya dpt makan skrg....

LYAfrina said...

nak mkn stoberi ye...

..::..aRe-Na..::.. said...

waa,syoknyerr p cameron...
yer la kn,demi mak ayah
ambik jelah cutikan....
untung2 ada keberkatan disitu
heheheeeee.....:-)

Mama Gee said...

best tu pi cameron...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...